21 de juny, 2009

Nèrvis a la final dels premis del Ral.li de l´Ametlla !!


En aquestes imatges podreu veure el jurat del Ral.li de l´Ametlla mentre està deliberant. D´aquesta manera, per la pantalla gran podies veure perfectament les fotos que estaven competint, que són les que us ha dit en Juanjo en el seu "Telenotíces migdia".

En veure que les meves fotos eren finalistes a la Millor Col.lecció i no sabia a qui havia caigut el premi..., per tranquil.litzar-me una miqueta dels nèrvis que tenia, en Juanjo em diu:  ..anem a prendre alguna cosa?

Hem sortit de la sala i hem anat a la Pastisseria Sant Jordi, que és la foto que veureu, per alleugeir ... la terrible espera !! En Jesús també ha vingut amb nosaltres i ens ha fet la foto d´un moment tan "emocionant" com aquest !!!

El resultat final, ja el sabeu, HA GUANYAT LA NÚRIA !!!!
ENHORABONA NÚRIA !!!! 
Un bon premi per a tu i un honor per a la nostra Associació Fotogràfica Jaume Oller !!!!

VISCA, VISCA, VISCA !!!



2 comentaris:

Jesús jg ha dit...

Vull felicitar en primer lloc a la Núria com a guanyadora del ral·li de L'Atmetlla. Però "visto lo visto" també es mereix el meu reconeixement la Marta, la "Sotcampiona oficiosa". FELICITATS companyes!!!

Jesús jg ha dit...

Juanjo, ja tenia jo ganes de mirar-te de dalt a baix. Ho he aconseguit i encara que no guany premis de fotografia, ja estic content. Més alt que tu!!!