25 de gener, 2011

A Badalona

Torno a posar un passi de fotos de la sortida a Badalona. També les fotos són de companys. Podeu veure'ls en la seva salsa, és a dir, afotant! Potser són massa repetitives, però als que surten a les fotos espero que ho agraeixen.
Va passar una cosa molt curiosa. Es van perdre tots menys jo i ... el Juanjo em va trucar per dir-me que on era, que m'havia perdut. Ja ho vaig deixar clar, els que us heu perdut sou tots vosaltres!
Si ho vols veure, clica http://www.go2album.com/album/j/g/o/m/e/jgomez/4d3e1a7d05c/AFJO_a_Badalona...swf?fs_path=http://www.go2album.com/album/j/g/o/m/e/jgomez/4d3e1a7d05c

10 comentaris:

Consol ha dit...

Està molt bé, les fotografies descriuen el bon ambient i la bona feina que vau fer. Bon treball.

Francesc ha dit...

Molt bon reportatge Jesús estàs fet un crac..

Cesc ha dit...

Quin fred que he passat només de veure les fotografies i com anàveu d'abrigats. Sort que es veu una mica de solet!. Molt bé Jesús, sort que no et vas perdre i vas poder fer aquestes fotografies dels companys.

Cesc ha dit...

M'agrada l'expressió afotar, és correcta?, si no ho és, a mi m'agrada igualment.

Montse Ripoll ha dit...

Jesús, quin reportatge més macu!!!!

Frederic ha dit...

MOLT MOLT xulo !!!! Felicitats

MarinaArimany ha dit...

Molt be!!!!!

Jesús jg ha dit...

Bona pregunta, Cesc! Algú dels bons fotògrafs que tenim a l'AFJO, va escriure aquesta paraula i jo em vaig fiar i l'he feta servir. Cercant a internet m'he adonat que no existeix, per`amols foros la fan servir. Demano disculpes.

Tomàs ha dit...

Un treball Extraordinari Jesus,m'agradat molt.

Montse T ha dit...

Com sempre extraordinari !! est un bon fotògraf i reporter.
Ah ! i per cert a mi també m'agrada l'expressió "afotar".