25 d’agost, 2011

Les Dames de Foc vistes amb uns altres ulls


11 comentaris:

Juanjo ha dit...

Increible Cesc, t'ha quedat molt bé. Jo m'ho vaig perdre.

Frederic ha dit...

Molt bonica, es una maravella, felicitats !!!!!

Cesc ha dit...

Moltes gràcies per el vostre comentari, no té cap mèrit. Podeu fer-ho amb l'efecte Metallic - Gold de l'Irfanview. Surt gairebé a la primera.

Jesús jg ha dit...

Molt bonica!!! Les guspires semblen d'or. No siguis modest, no et treguis mèrits. Fas coses molt maques.

Tomàs ha dit...

Realment bona Cesc,t'ha quedat genial.

Jaume C. ha dit...

Felicitats!!!! CESC, de cap manera crec que sigui tant facil

Consol ha dit...

Excel·lent.

Sadurnina ha dit...

Hola!

Sóc una dama de foc i m'ha encantat la teva foto! Voldria saber si en tens més de l'acte, a les dames ens encantaria veure-les!

Anònim ha dit...

Inmillorable,felicitats

Alba. ha dit...

Cesc, diria que no ens coneixem. Em dic Alba Tintó i sóc Dama de Foc. M'agradaria parlar amb tu perquè estem intentant fer un recull de videos, documents i fotografies d'aquests 15 anys i vist que ets un crack treient-nos més impressionants del que som, tenim ganes de veure'n alguna més.

Si et fa més il·lusió que mandra, digues-me alguna cosa a alba.tinto@gmail.com.

Moltes gràcies pel teu temps,

Alba.

Cesc ha dit...

Hola Sadurnina.
Crec que el meu fill us les ha fet arribar. Ja li ho preguntaré tan aviat el vegi.