22 de juliol, 2012

Del papel al digital

10 comentaris:

Marta ha dit...

Excel.lent Jesús !!

Jesús jg ha dit...

Gràcies, Marta. S'agraeixen els teus amables comentaris principalmente perquè no sé el grau d'aceptació d'aquestes "fotos".

Cesc ha dit...

Jesús, una pregunta. Tú que ets un àvid lector, què prefereixes, el paper o el llibre electrònic. Ho dic com a comoditat visual, no per pes que això és evident.

Ester ha dit...

Jesús, t'ha quedat molt maca.
Enhorabona!

Jesús jg ha dit...

Cesc, em preguntes la meva opinió i jo te la dono. No tothom pensa el mateix, és clar. Fins i tot les editorials donen per fet que d'ací a poc temps s'imposarà el llibre digital.
Com a comoditat visual està clar. La lletra la pots fer del tamany que vulguis, que a certa edat va bé, també el tipus de lletra. Es llegeix bé amb molta o poca llum. Quan s'acaba un llibre pots obrir un altre, ...
a dóna de'n Jaume n'estava en contra, ara és defensora total. La meva també. Què més vols?

Juanjo ha dit...

Crec que avuí dia, els llibres electrònics, amb tinta electrònica, es el més semblant a un llibre convencional, amb la aventatge de que en el llibre electrònic pots ficar milers de llibres.

Juanjo ha dit...

Tot i que, també es cert que la durabilitat d'un llibre convencional és molt superior a la d'un llibre electrònic. Quin dilema. Ara mateix porto a sobre un llibre convencional i un d'electronic...endivineu des de quin dels dos estic publicant aquest comentari.

Cesc ha dit...

Hi ha "raons" que indiquen que el llibre electrònic triomfarà. Ara ja ho tinc més clar!. Però falcar els mobles resultarà una mica car.

Jaume C. ha dit...

Jo el que puc dir és que la Montse era contrària als llibres electrònics, n'hi vaig regalar un i ara, excepte els del club de lectura de cada mes, tots els llegeix amb el llibre electrònic. Jesús et vas superant i cada vegada ets més sofisticat.

Francesc ha dit...

Bon debat, las meves filles em van regala una Tablet, fera prop de un any i vaig intercalen llibres digitals i paper, perquè soc realci enterra el llibre de paper, paro últimament ja me ne llegit uns quans entre ells, (La Caiguda del Gegants de Ken Follett) com ve diu el Jesús. La lletra la pots fer del tamany que vulguis, també el tipus de lletra. Es llegeix bé amb molta o poca llum.(Perdo bona foto)..