20 de juliol, 2012

RAL.LI GRANOLLERS ES REVELA 2012 - M'han premiat una fotografia!!!

Hola, companys!
Ahir vaig assistir a l'entrega de premis del XIV ral.li fotogràfic Granollers es Revela.
Quina ha estat la meva sorpresa quan han fet entrega del premi a la millor Fotografía de l'Hora Blava, i han dit el meu nom!!!

És la primera vegada que guanyo calerons amb això de la fotografia, encara no m'ho crec!!!

Vull compartir amb tots vossaltres la fotografía, la veritat és que he disfrutat veient l'exposició, hi ha fotografies realment molt bones.

Vaig haver de marxar molt aviat doncs s'ens feia l'hora de sopar del nen petit, em sap greu no haver pogut xerrar una mica amb els companys...

Fotografía realitzada amb el segon cos que portava (la Nikon D5000) amb el Sigma 10-20 f4.5-5.6 muntat.







Una abraçada.
Jordi.

6 comentaris:

Cesc ha dit...

Enhorabona Jordi, una magnífica fotografia!.

Marta ha dit...

Enhorabona, felicitats !!!!!!!! La foto és preciosa i molt bona !!! Que ho disfrutis !

Juanjo ha dit...

Felicitats Jordi, la foto s'ho val. Les llums amb forma d'estrelles suposo que son degudes a un diafragma molt tancat, oi?

Jordi Saavedra ha dit...

Gràcies a tots 3!!!
Va costar una bona estona aconseguir el que volía plasmar, però finalment ha valgut la pena.
Exacte, Juanjo, vaig utilitzar una diafragma de F22 per aconseguir l'efecte de les llums amb forma d'estrella, m'agradava la simetría que es podía aconseguir amb aquest joc de llums estrellades.

Salutacions.

Jesús jg ha dit...

Felicitats, Jordi! Bona foto per a un premi!

Adolf Belio ha dit...

Moltes felicitats! la foto s'ho val, aixó si que és treure'n petroli...