25 d’agost, 2013

Vora el mar

Des de la platja de l'Alguer veient el Cap de Caccia

5 comentaris:

Frederic ha dit...

Molts blaus diferents !!!!

Antoni ha dit...

La veig una mica fosca, sobretot el primer pla, també em fa l'efecte que l'horitzó està una mica caigut. L'enquadrament esta molt ben buscat.

Salutacions.

Cesc ha dit...

Tens raó Antoni, vaig intentar aclarir una mica la part fosca però al final ho vaig deixar ja que llavors em donava la sensació que la part divisoria mar/cel quedava una mica diluida. Crec que ho hauria de fer per zones. M'he de mirar l'horitzó, segur que també tens raó.
Moltes gràcies per les vostres apreciacions, així se n'aprèn.

Juanjo ha dit...

La gama de BLAUS m'agrada, i la lluna, està molt bé situada.

Cesc ha dit...

Com es nota els que som BLAUS!.