30 de novembre, 2013

Inauguració Exposició a la Biblioteca Can Pedrals


Avui 29 de novembre de 2013, hem inaugurat l´Exposició Fotogràfica
a la Biblioteca de Can Pedrals.
El tema: VA DE MÚSICA.
Havíem de fer una fotografia sobre una cançó o una música que ens agradés.
Jo vaig triar una cançó que va anar a la Marató de TV3,
"EM DÓNES FORÇA"
de Sergio Dalma i l´Escolania de Montserrat.
Un cop feta la imatge d´acord amb la cançó, em vaig inspirar en escriure un poema
que he fet constar dins de la fotografia.

Vull aclarir, que la noia que salta
 és la nostra companya la NÚRIA ORTEGA, la filla de la Olga Malbet.
Com que volia fer la foto davant del mar, 
les tres vàrem anar a Mataró una tarda de posta de sol.
Allà, la Núria fent salts, i jo amb la càmara i el trípode disparant sense parar.
Per tant, el que veieu, no és cap muntatge de photoshop, és un salt real !!
Li haig de dónar les gràcies a la Núria 
doncs sense la seva bona voluntat i gran esforç,
aquesta foto no hagués estat possible.
GRÀCIES NÚRIA !