27 de febrer, 2008

Cuina Astronòmica - A l'estil de Chema Madoz -

L'altre dia vaig visitar la pàgina del fotògraf CHEMA MADOZ i vaig veure una fotografia seva que em va donar una idea. La vaig voler representar pero cambiant una part de la foto.

Feu click aquí per veure la pàgina web de CHEMA MADOZ

La foto que jo vaig fer seguint la idea de Chema Madoz es aquesta:



Em va agradar el tema, ja que a casa tinc també una "perola" d'aquestes negres amb puntets blancs, i mai se m'hagués plantejat de que podria representar un tros de cel estrellat. ¡¡¡¡Aviam si trobeu la constel.lació que hi a en la "perola"!!!!!

3 comentaris:

Marta ha dit...

Juanjo, he conegut de seguida la constel.lació de la perola:
ORIÓ . Representa al gegant ORIÓ i les tres estrelletes del mig formen el cinturó i són "LES TRES MARIES.

Ho he encertat ?

Marta ha dit...

Quines fotos més xules les de Chema Madoz ! Hi ha un PLANISFERI dins d´una perola. I tu has marcat la constel.lació d´Orió dins de la perola. Està bé.

Juanjo ha dit...

Marta, has encertat!! Però no esperaba menys de tu, ja que ets una experta. En aquesta materia jo soc un ignorant, es l'única constel.lació que se distingir.