01 d’agost, 2012

Time lapse sopar 10 AFJO

Avui mateix al Telediario parlaven de com cada vegada es fa servir més el time lapse com a forma d'expressió en publicitat, en esdeveniments importants com les Olimpiades, ...
Aquest que avui poso és també del sopar, però des de diferent lloc i a diferent velocitat. Si ha d'anar a més o menys velocitat és a gust de cadascú. Com jo només tinc la meva opinió, m'agradaria saber si hauria d'anar més o menys ràpid i altres coses a millorar. Gràcies. Áquest és l'enllaç

3 comentaris:

Consol ha dit...

Aquest reportatge em recorda l'anunci, fa temps, d'un cava en el qual s'ensenyava una porta oberta i se sentien els sorrolls d'una festa que s'hi fèia. Crec que pot ser una bona idea per fer un anunci de l¡'AFJO.

Marta ha dit...

Està molt bé Jesús ! Gràcies !

Montse T ha dit...

M'ha agradat molt Jesús. Bona feina!