26 de febrer, 2024

La Tèrmica de Roca Umbert

 

Temps i solitud

5 comentaris:

Tomàs ha dit...

Molt bona Cesc, m'agrada com has treballat la llum !!!

Cesc ha dit...

Moltes gràcies Tomàs, l'únic mèrit és passar pel davant i veure-la. Tot em venia fet, fins i tot la llum, l'enquadrament és tot el que he fet jo. Com diu la cançó " la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida.
La Roca Umbert, i principalment la Tèrmica és un regal visual.

Juanjo ha dit...

M'agrada Cesc, senzilla, ben encuadrada, bona llum, ho te tot. En un lloc ple d'estimuls visuals com és la Tèrmica, aconseguir fotografies així és complicat.

Cesc ha dit...

Moltes gràcies!!, realment vaig acabar l'enquadrament a casa, tot sigui dit. Estàvem parlant de bombetes antigues amb en Miguel i va aparèixer aquesta bombeta davant nostre, no sé si ell també la va fotografiar.

Migurena ha dit...

Yo no la fotografié, pero tampoco hacia falta, tu imagen lo dice todo... sencillamente genial.