30 de setembre, 2007

Fotos: NOUS EXPERIMENTS

Aquí podreu veure nous experimentents fotogràfics. Ho vaig aprendre a
l´inauguració d´una exposició fotogràfica al C.Cívic Nord. Un dels autors de
l´exposició em va deixar un TUB TRANSPARENT que es posa a l´OBJECTIU DE LA CÀMERA. Després, busques un motiu a retratar i amb molt de pols i precisió, fas la foto. Aquest és el resultat.

Realment són fotos molt originals. Després, els hi pots donar un toc de color i ajustar les tonalitats. Fàcil de fer.

Em van dir que podia contribuir a l´exposició si alguna foto que fèia m´agradava i la penjarien.
Em va donar l´adreça de correu per enviar-les.
Si algú de nosaltres vol fer l´experiment i participar a l´exposició, ja ho sabeu.







I per animar la vetllada hi havia una demostració d´un taller de ball..el SWING ! Preciós !



2 comentaris:

Juanjo ha dit...

Que curiós, està bé ja que tote les fotos tenen en comú aquest efecte. Ja m'ha entrat gana de veure els cacahuets.

Marta ha dit...

Sí, l´efecte és ben curiós. I si haguessis vist la de fruits secs que hi havia al piscolavis.., t´haguessis posat les botes !