23 de desembre, 2008

Macro al mini estudi (amb el "com es va fer")

Hola a tots, el cap de setmana he experimentat amb fotos macro a casa, us poso la foto que vaig fer amb una altre foto del "muntatge". No vaig fer un desplegament de recursos molt gran, però per obtenir el resultat que volia no calia mases parafernàlies.

Aquí podeu veure la foto. El tall per la part de sobre ho vaig fer expresament, no volia ensenyar-ho tot.




I aquí la foto del muntatge, que no es gaire bona però cumpleix la seva funció:



Perquè la llum de la lampara no donés unes ombres molt fortes, li vaig posar un paper en blanc que fes de reflector. Vaig fer servir evientment trípode i un objetiu macro. La foto està tirada en Raw i te una desaturació selectiva, deixant el color del té tal com era, la resta es blanc i negre.

4 comentaris:

agus ha dit...

Me abria gustado mas con la taza al completo y con alguna hoja de te en la parte derecha, creo que hay mucho espacio muerto en esa zona, la iluminacion y el acabado en bn dejando el te en verde muy acertado.

Marta ha dit...

Opino el mateix que l´AGUS.

Consol ha dit...

Està molt bé que no ho vulguis ensenyar tot, però, cal tallar-ho per dalt?

rafa fernandez ha dit...

La verdad es que desde un punto de vista formal, estoy de acuerdo con los compañeros respecto al recorte de la foto.
Pero creo que justamente el enfoque que quieres darle a la imagen no es formal, y a veces se debe trangredir para lograr "opinión" y creo que en este caso lo has conseguido.
Esta es la grandeza del arte, y la fotografía es arte......
Desde un punto de vista personal y artístico, a mí si me gusta la foto.....