20 de febrer, 2010

Parelles

6 comentaris:

vilaserra ha dit...

Unes parelles molt originals, Marta.
M'agraden.

Consol ha dit...

Marta, a on és aquesta esglèsia?. A més de fer fotos, farem cultura.

Marta ha dit...

Pirineu aragonés, anant cap a Jaca, per la ruta dels Monestirs de Sant Juan de la Peña i Santa Cruz de Seros.

Jesús jg ha dit...

Com canvien els temps! Ara ja no fan esglésies tan antigues com abans!!!
Em sembla molt bé aquesta escala, perquè encara que l'impacte visual és fort, gràcies a ella poden gaudir d'una altra vista millor.

Consol ha dit...

Jesús, l'expressió "esglésies tan antigues com abans", m'ha agradat molt, és cert que avui es fan moltes coses que no mereixen que esdevinguin antigues.

L'escala m'agrada per sí sola i potser és útil, però tinc molts dubtes d'aquest tipus de reformes.

Tomàs ha dit...

Dues èpoques ben diferenciades.