14 de febrer, 2011

Conèixes Granollers ?

5 comentaris:

Jesús jg ha dit...

No sé on es troba, però la foto m'agrada i l'ombra la dóna un aire més senyorial. Bona proposta!

Jesús jg ha dit...

Aquesta tarda he estat amb la Montserrat Mas i m'ha dit que savia la resposta però no la podia posar per no tenir accès a internet. Jo m'he ofert a donar la resposta en nom seu. Si encerta serà ella qui en posi la propera. Diu que és Can Monic. Encertarà?

Frederic ha dit...

Es veritat !!!! ho estava buscant tota la tarda pel centre de Granollers, i ho tenia al costat de casa. Felicitats Montserrat.

Rosa Llorente ha dit...

Si, la Monserrat ho ha encertat, és el Centre Can Monich, Av. 1r Marquès de les Franqueses 148.
Enhorabona i a posar la propera.

Consol ha dit...

No sabia a on era però la foto és molt maca i a partir d'ara em fixaré en la casa. Felicitats al fotògraf i a la Montserrat Mas.