31 de març, 2012

Seguim amb el B&N


Cantonada carrer Barcelona amb carrer Nou

4 comentaris:

Jordi Tormo ha dit...

M'agrada molt el punt que aconsegueixes amb el blanc i negre, i pel que fa a les cantonades, crec que podries plantejar-ho com un projecte, per exemple "CANTONS I CANTONADES DE GRANOLLERS", que en penses?

Cesc ha dit...

Hola Jordi, ja em vaig plantejar aquest projecte.
Em vaig trobar amb el problema de aconseguir fer les fotografies quan no passava massa gent. Per exemple la de la pastisseria Farnés la vaig fer a mitjanit. La fotografia va quedar molt extranya degut a la diferència de temperatura de color en la il·luminació entre costats.
Vaig abandonar el tema i l'he reprès en B&N. Sembla que per aquí es pot fer alguna cosa.
Moltes gràcies per la teva opinió i per donar-me idees.
Seguirem treballant el tema.

Juanjo ha dit...

Hola Cesc, la idea de les cantonades com a projecte està molt bé. Crec que si es plantejen les fotos com a projecte, sería interessant mantenir una línea en totes les fotos, per exemple, en aquesta foto trobo a faltar més camp de visió dels costats (format horitzontal), que l'altre si que te. Per evitar a la gent es podría provar amb un filtre de densitat neutre, és disminueix la velocitat i la gent que passa per devant "desapareix". En volem veure més!!!

Cesc ha dit...

En prenc nota Juanjo, avui he après varies coses, d'això es tracta!.
Seguiré intentant-ho.