26 de juny, 2012

Flor


7 comentaris:

Ester ha dit...

Molt maca!!! està feta amb la petita?

Francesc ha dit...

Bona toma colors mol suaus m’agrada.

Jesús jg ha dit...

Tomás, ets un artista. Molt boneeeees.

Juanjo ha dit...

Tomàs, molt delicada, m'agrada. Segur que al fons li pots treure més suc, veig unes línees que un pel més contrastades quedarien molt bé, però s'ha d'anar amb compte de que no agafi més protagonisme que la flor.

olgamalbet ha dit...

Bonita foto , me gusta la nitidez de la flor.Enhorabuena

Cesc ha dit...

Jo no en sé tant com en Juanjo i em costa veure les línies que diu.
De tota manera m'agrada la sutilesa d'aquesta fotografia.
He vist que l'has feta amb la D90 (dades EXIF). És evident que deu ser la teva habilitat, ja que jo amb la meva D90 no em surt cap fotografia així.

Tomàs ha dit...

Gracies a tots per els vostres comentaris, tot just soc un aprenent,Juanjo es veritat el que dius a mi tambe m'agrada mes amb el fons no tan homogeni,peró amb aixo del retoc estic molt verd.