21 de febrer, 2013

Jugant amb aigua


5 comentaris:

Jordi Tormo ha dit...

Hola Cesc, ens hauries de explicar quina tècnica has fet servir, si es qüestió de prova i error o si has fet servir algun disparador de barrera, tipus infrarojos i làser. M'agrada la textura plàstica de l'aigua del voltat de la gota.

Francesc ha dit...

Tira varies fotos per que un surtis alguna acceptable.
Exposició manual disparador infrarojos.
AV f/16 TV 1/250 ISO 200

Cesc ha dit...

Hola Francesc i hola Jordi,
Aquesta fotografia és d'en Francesc Blanca, ja m'agradaria a mi fer-ne com aquesta. Francesc si n'has fet una sèrie podries posar-ne alguna més, està molt bé.

Marta ha dit...

Francesc, és una foto "excel.lent" !!!!!!!! Si li hagués de posar una valoració amb nota, li posaria un " 10" !!!
ENHORABONA !!!!!!!!!!!!

rafa fernandez ha dit...

El moment captat és molt bo, però trobo alguns aspectes a millorar.
1- L'angle de la toma, jo personalment l'hagues baixat una mica.
2- No se si sóc jo, però li trobo falta de foco.
3- Soposo que vas utilitzar algun tipus de iluminació artificial ( flash, lampares,....) em alguns punts de la imatge estàn cremats.
4- El punt de llum a la base no m'acaba de convencer.

Tot i això, trobo que és una foto molt dificil de fer, ja que requereix de molta coordinació.
És una bona foto, però crec que es pot millorar...

És la meva visió.
Molt bona feina.