31 de gener, 2009

Nosaltres també, y tu?

M'he animat a participar en aquest concurs, del qual ja us vaig passar informació aquesta setmana. La Noèlia ens va demanar colaboració i com que som una Associació compromesa i colaboradora, doncs colabore-m'hi. Tenim fins el 16 de febrer per enviar les fotos, així que no hi ha gaire temps. Jo he començat avuí; el mirall no caldrà que el netegui fins d'aquí a un mes amb les gairebé 40 fotos que he fet. Aniré posant més fotos d'aquest concurs mes endevant.

5 comentaris:

Jesús jg ha dit...

M'agrada veure que donis la cara. Jo estava esperant a les noves fotos, les gairebé 40 que has fet. Intentaré participar, perquè penso que pot ser positiu. Sembla que ho hagis fet tota la vida! O és que ets un bon actor?

Juanjo ha dit...

Hola Jesus, de les 40 fotos aquestes son les "millors". I vaig aprofitar el dissabte que es quan fait netega per la sesió fotogràfica. M'alegro que t'animis a participar.

Marta ha dit...

No hi participo perquè la dona ja es dóna per "normal"
que faci les feines de casa.., i és clar, trobar ara un xicot que ho faci i a més es deixi fer fotos..., un pèl difícil.

Però ja m´està bé que ho feu vosaltres. Així veurem que ho sabeu fer i que "ho feu". Que no sigui comèdia, només per la foto, eh ?

Consol ha dit...

No sabia que fer la neteja siguès un acte tan estètic.

Juanjo ha dit...

Consol, gràcies per lo de estètic. Al final he presentat la tercera fotografia però en color, en blanc i negre no m'acaba de fer el pes, la posarè en el blog.