Us deixo una fotografía del Parc de Ponent. He utilitzat un filtre ND ( 9 pasos ) per poder aconseguir més temps d'exposició ( aprox. 20" ) i obtenir el resultat sedós de l'aigüa. Sense aquest filtre hagués sigut imposible aconseguir aquest efecte ja que eren les 10 del matí i a ple sol.
3 comentaris:
I aquest filtre, el ND, què fa exactament? Ha variat la textura de l'aigua però sembla que les de la pedra no les hagi modificar, o si?
Lo que fa és que puguis fer una exposició més llarga i per tant els objectes en moviment ( en aquest cas l'aigua ) tenen aquest aspecte sedòs. Les pedres com no estàn en moviment quedan com estàn.
Ara ho entenc. Gràcies, Rafa.
Publica un comentari a l'entrada