12 de novembre, 2010

La classe d´avui del curs d´il.luminació


La classe d´avui ha estat genial, un treball realment de "xinets", molt minuciós amb un resultat extraordinari. Felicitats pel Xavi !
Aquesta foto és del treball de preparació final.