10 de novembre, 2010

A la cuina

Foto "circular" d'un element de la cuina. ...?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En sembla una foto molt interessant, tot i que no acabo d’endevinar de que es tracta.

Juanjo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.