07 de novembre, 2010

Llenceria Macià

Encara estic pensant en lo que varem veure a la fàbrica abandonada en la sortida de dissabte amb el Xavi Mañosa.
Més enllà del deteriorament i la transformació d'una fàbrica que en un passat va emanar vida i moviment, son les petites coses que dignifiquen a l'ésser humà les que em van conmoure, com per exemple aquest got al costat de la manta que un sense sostre utilitza per dormir, i que ens explica que en aquesta antiga fàbrica encara hi ha vida.

Posted by Picasa

2 comentaris:

Marta ha dit...

Dura vida....

Francesc ha dit...

Felicitats Rafa, mes que per la teva foto que esta molt ve, per la crònica que fas del lloc.Com ve diu la Marta dura vida...