Aquesta foto jo la titularia Mitjans de transport. Qui haurà jugat amb aquest cotxet?
El que es pot trobar en un indret com aquest es increible.
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Aquesta foto jo la titularia Mitjans de transport. Qui haurà jugat amb aquest cotxet?
El que es pot trobar en un indret com aquest es increible.
Publica un comentari a l'entrada