07 de novembre, 2010

Tardor en el pantà de Santa Fe del Montseny

6 comentaris:

Juanjo ha dit...

Montse, estàn molt bé aquests reflexes. Enhorabona.

Marta ha dit...

Que bonica Montse !!!

Montse Ripoll ha dit...

Es que amb aquest paratge tant impressionat queden maques a la força.....

Adolf Belio ha dit...

Molt aconseguida! xapó!

Anònim ha dit...

Molt bona foto.Felicitats

Tomàs ha dit...

Espectaculars reflexes i bons colors.