10 de desembre, 2010

NO US DONEN GANES D'ABRAÇAR???

I vam anar al zoo... Cada cop que hi vaig més peneta em donen les bèsties... Però tot sigui per els més menuts!!! Aquest ós es va endur un bon grapat de fotografies, el vaig sentir com si fos de peluix... em van donar unes ganes d'abraça-lo... però fins que despertes del somni i dius... oju!! Que és un 2 x 2 i una raça molt perillosa... Perquè la tv transformaria una bèstia tan ferotge en un mimós animal inofensiu??? I una marca de suavitzant?? Realment és tan suau com per comparar-ho?? Ha tocat el senyor Mimosín un ós alguna vegada?? Bé són preguntes que et fas de tan en quan...

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

Impressionant foto i impressionant ós! M'agrada molt la foto, la trobo impactant, quasi l'arribes a tocar.
Però després de llegi el text, penso: com pot ser que a aquestes hores de la nit d'un divendres algú/na tingui el cap tan despert com per a filosofar tan profundament? També m'agrada el text que has escrit!!!!!!!