12 de desembre, 2010

SOPAR de NADAL 2010

Avui hem fet el SOPAR de NADAL
amb els companys de l´associació.
Érem 34 en total, una bona colla
i ens ho hem passat molt bé xerrant, fent gresca i....amb
" L´AMIC INVISIBLE" !!!

Aquí tenim el Jesús,
" l'amic visible", feliç com unes pasqües amb el regal que li ha tocat, millor dit.... que m´ha robat en l´últim segon de temps !!!!! No m´ha arribat ni a les mans !!!! Aaaaah ! Protesto !!! Qui s´ha avançat ? El rellotge, el Jesús, el Ramon ?
Bé, tot això és un joc molt divertit !
Aquí tenim el Jesús amb el gorro de Pare Noël lluminós-intermitent, i uns escacs de vidre de murano" !!!!!!

Que ho poguem celebrar molt anys, companys !!!!!!!

2 comentaris:

olgamalbet ha dit...

José y yo nos lo pasamos de maravilla .Gracias a todos , sois geniales.
Marta ,te quedaste atrapada detrás de la mesa y no te dio tiempo a reaccionar .
Eres una jugadora ejemplar.
Besos !!!

Marta ha dit...

Yo también me lo pasé de maravilla, me reí un montón!
Tienes razón que me quedé atrapada detrás de la mesa, por el contrario tenia que hacer el" salto del canguro" para atrapar el regalo que había pedido, de las manos de Ramon !! Pero en fin.., no pasa nada, es un juego para divertirse ! Estoy contenta que lo tenga Jesusín porque sé que disfrutará mucho con él. Y el regalín que me tocó a mi, el que no quería nadie por hacer guasa, claro, la verdad es que está muy bien, es muy util para la limpieza de los objetivos de la càmaras, me gusta.
Besos.