23 de gener, 2011

Sortida fotogràfica a Badalona - 23-01-11

10 comentaris:

Marta ha dit...

M´agrada, és espectacular. Crec que l´any passat la va fer el Rafa una de molt semblant i també li va quedar de fàbula.

Juanjo ha dit...

Si, en Rafa la va fer l'any passat, avuí anavem amb la idea d'aquesta foto. Gràcies al filtre ND d'en Rafa em pogut fer-la més sedosa. Badalona ha sigut una sorpresa, val la pena tornar.

Frederic ha dit...

T'ha quedat molt bé !! Felicitats

Francesc ha dit...

Molt bona foto..

Montse Ripoll ha dit...

Es preciosa Juanjo!!!

Unknown ha dit...

Jo he estat aquí aquest matí?? Espectacularrrrr!!!!!!

rafa fernandez ha dit...

Bona feina Juanjo. Aquest pont dona molt de joc......

MarinaArimany ha dit...

ES-PEC-TA-CU-LAR. Com diu la Martina..., és el mateix lloc on hem anat tots???

Jesús jg ha dit...

No em queda res a dir. Estic d'acord en tot el que heu escrit.

Tomàs ha dit...

Extraordinaria,m'encanten els colors i la tonalitat.