21 de juliol, 2011

RAL.LI GRANOLLERS ES REVELA 2011 - M'han premiat una fotografia!!!



Hola, companys!
Avui he assistit a l'entrega de premis del XIII ral.li fotogràfic Granollers es Revela.
Quina ha estat la meva sorpresa quan han fet entrega del premi a la millor Fotografía per votació popular, i han dit el meu nom!!!

És la primera vegada que guanyo alguna cosa amb això de la fotografia, així que estic molt content i a la vegada molt agraït a tots aquells que m'han votat.

Vull compartir amb tots vossaltres la fotografía, la veritat és que he disfrutat veient l'exposició, hi ha fotografies realment molt bones.

Fotografía realitzada amb el segon cos que portava (la Nikon D5000) amb el Sigma 10-20 f4.5-5.6 muntat.

Una abraçada.
Jordi.

14 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes felicitats per el premi i per la fotografia...m'inspira un "del Palau al cel!!". A disfrutar del premi i del moment!!!!

Cesc ha dit...

Enhorabona Jordi, felicitats!, quan pugui passaré a veure les fotografies, de ben segur que són tan bones com la teva.

rafa fernandez ha dit...

Moltes felicitats JOrdi !!!!!

Jesús jg ha dit...

Per a fer una foto com aquesta t'has de ajupir entre les plantes que hi ha al costat. L'esforç ha tingut premi. Felicitats!

Marta ha dit...

Moltes felicitats Jordi !!
Una foto impressionant !! única !! fantàstica !! Aquest any la votació popular "ha fet justicia" ! Realment considero que és la millor foto de totes les que he vist, tot i que n´hi havia de molt bones.
UN PREMI BEN MERESCUT !!!!!!
ENHORABONA !!!!

Anònim ha dit...

Molt bona foto, Felicitats

Tomàs ha dit...

Felicitats Jordi,molt bona la foto.

Cecili ha dit...

Felicitats!!!

Montse T ha dit...

Moltes felicitats, molt bona! Ahir no vaig poder anar a l'entrega de premis, però hi passaré un dia d'aquets per veure totes les fotos.

Juanjo ha dit...

Enhorabona Jordi, aconseguir aquest premi es complicat, moooolt complicat.

Marta ha dit...

Jordi, suposo hauràs vist el reportatge per VOTV. Els primers que sortiu sou la teva foto i la teva entrevista; una foto de portada. Després van sortint els altres premis lliurats pel nostre Alcalde J. Mayoral.

He fet algunes fotos del reportatge de la TV. Encara no les he descarregat, a veure com hauran quedat.

Consol ha dit...

Molt bona fotografia, felicitats.

olgamalbet ha dit...

Muchas felicidades !!!Es una foto espectacular.
Saludos

Jordi Saavedra ha dit...

Gràcies a tots pels vostres comentaris!
Marta, vaja si vaig veure el reportatge de VOTV, el tinc grabat en l'ordinador i tot!

Una abraçada.
Jordi.