27 de novembre, 2011

Concert de Manel al Teatre Auditori

Ha sigut tota una experiència!!!

11 comentaris:

Cesc ha dit...

Bona Juanjo.

Anònim ha dit...

impressionant !

Montse T ha dit...

Carai, però que vas pujar a l'escenari per fer la foto??

Juanjo ha dit...

No, però estaba a la tercera fila.

Anònim ha dit...

Excel.lent, Juanjo

Tomàs ha dit...

Fantastica Juanjo, bon treball de la llum.

Joel Artigas ha dit...

Bona foto! Quins colors més bonics no?

Consol ha dit...

M'agrada molt l'enquadrament. Està molt bé.

MarinaArimany ha dit...

Et vaig verure al concert i vaig pensar: el Juanjo no s'en podrà estar de fer una foto. I aqui la tenim, bona, com sempre.

Adolf Belio ha dit...

Bon polç Juanjo i l'encuadrament ben trovat.

Juanjo ha dit...

Marina, quan vaig escolar abans del concert que deia una veu per l'altaveu que no es podien fer fotos "amb flash", vaig pensar: aquesta es la meva oportunitat....