No només és bo, sinò també llest. Ha anat "a roda" del kenians i al final ha fet un esprint sensacional. Bona foto.
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
No només és bo, sinò també llest. Ha anat "a roda" del kenians i al final ha fet un esprint sensacional. Bona foto.
Publica un comentari a l'entrada