06 de febrer, 2012

De quart a primer

Tal com veiem, el resultat de la cursa es va decidir a últim moment, i el que poc abans del final anava quart, va acabar sent el primer.

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

No només és bo, sinò també llest. Ha anat "a roda" del kenians i al final ha fet un esprint sensacional. Bona foto.