01 de febrer, 2012

La pluja


Afectes naturals la pluja a traves de un vidre

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Una foto molt interesant.

Consol ha dit...

M'agrada molt per la seva senzillesa i estètica.

Cesc ha dit...

Dóna sensació de tranquilitat, m'agrada Francesc.

Montse T ha dit...

Potser d'aquí a pocs dies podràs fer el mateix efecte però amb NEU!!
M'agrada.

MarinaArimany ha dit...

Dóna la sensació que a fora fa fred i plou, però tu ets en un lloc ben resguardat.

Jesús jg ha dit...

Es veu una mica borrosa, no creus? M'agrada!

Frederic ha dit...

Amb poc es poden fer fotos molt bones !!!!

Rosa Llorente ha dit...

Suposo que stá feta des de dins del cotxe, però t'ha quedat molt bé.

Francesc ha dit...

Si esta feta des de dintre el coxa, estava aparcat perxo i em va dona per fe fotos des de dintre.