Playa de Doniños
Si ens aixequem ben d'hora ben d'hora podem fer fotos a una magnífica platja de sorra blanca, molt ventosa i amb una llacuna salobre separada del Cantàbric per una filera de dunes.
Diuen les cròniques que el 25/08/1800, la armada anglesa composta per més d'un centenar de naus de guerra i nombrosa infanteria es va presentar a la platja disposats a desembarcar i prendre Ferrol. Encara que semblava fàcil, les tropes de l'almirall Warren van tenir molts problemes amb la ressaca del mar. Els "llaguts" van ser pastura dels canons ferrolans, el camí estava ben defensat, i el pas per la llacuna era impracticable. La platja de Doniños va ser un punt estratégic per a la derrota anglesa.

5 comentaris:
Hi ha dues opcions, aixecar-se ben d'hora o anar a dormir tard. De totes maneres magnífica fotografia Jordi.
Molt bona l'explicació i molt bona la foto.
Un blau de somni.
Una passada!!! Quin blau! Quin sol! Quan l'amplies és més bonica ENCARA!
Ostras un pel més retallada per sota i si et diuen que és boira o núbols ho creus. Molt bona foto i un comentari enriquidor.
Publica un comentari a l'entrada