08 de març, 2012

El recordes?


Tampoc fa tants anys. Com el 2CV, el vespino, etc, que difícil es fa veurel's.

1 comentari:

Jaume C. ha dit...

Són aparells que tots mirem, uns (els joves) els veuen molt antics o no saben que són, els altres pensem que tampoc deu fer tans anys.