25 d’abril, 2012

Estació de França II

8 comentaris:

Cesc ha dit...

està molt bé Ester, m'agrada.

Frederic ha dit...

Tenen un cert aire retro força interessant.

Ester ha dit...

Sí, hi ha molts filtres per fer servir i uns quants donen aquest aire retro que veieu.
Us animo a provar-lo!!

Frederic ha dit...

Ens hauràs de fer una xerrada !!!

Ester ha dit...

Ai Frederic, crec que la cosa no dóna per a tant... però el proper dia (divendres) t'ensenyaré com va en viu.

Cesc ha dit...

Hola Ester,
Una cosa que no té res a veure amb la fotografia. Quan vaig veure el teu avatar vaig pensar, aquesta fotografia em recorda enormement a l'Amelie, ara ho he aclarit!.

Ester ha dit...

Hola Cesc, efectivament la de la foto és l'Amelie, no pas jo....jejeje
m'agrada molt aquest personatge i per això la hi tinc. Estic camuflada!

Consol ha dit...

És una foto que et transporta en el temps. M'agrada.