Molt maca Juanjo... un clon desenfocat molt aconseguit... aquesta setmana he fet algún intent... algún día ho compartiré... haurem de recuperar la sortida aplaçada perquè les proves no surten gaire bé... jejejej...
La foto muy buena Juanjo , los mosquitos me comieron , llevo picaduras por todo el cuerpo, pienso en ellos a cada momento , Sarna con gusto si pica ja ,ja !!!
5 comentaris:
Molt maca Juanjo... un clon desenfocat molt aconseguit... aquesta setmana he fet algún intent... algún día ho compartiré... haurem de recuperar la sortida aplaçada perquè les proves no surten gaire bé... jejejej...
Sarna con gusto no pica oi,una llum extraordinaria,m'agrada molt.
Molt bonica!
La foto muy buena Juanjo , los mosquitos me comieron , llevo picaduras por todo el cuerpo, pienso en ellos a cada momento , Sarna con gusto si pica ja ,ja !!!
Olga, anar a fotografiar aquestes flors és el que té, que hi farem. Esperem les teves fotos eh?
Publica un comentari a l'entrada