28 de novembre, 2012

Coneixes Granollers?

L'Iñaki l'ha enertat. És al carrer Foment. Qui som de la zona del sud anem a passetjar a la zona nord i a la inversa. és l'unica forma de conèixer el lloc, o ciutat on vivim!
Endevant, Iñaki. Segur que tens algun raconet maco per ensenyar-nos.

4 comentaris:

Iñaki ha dit...

Carrer del Foment al costat de neumàtics Tonico?

Jesús jg ha dit...

Com es nota que treballes per aquesta zona! Molt bé Iñaki, has encertat. Et toca!
Ja saps que el "reglament" diu que qui encerta ha de posar una altra no més tard d'una setmana (a vegades no es compleix).
Per cert, per a qui no hagi vist la de'n Tomás i no l'hagi mirada amb atenció, dir que les finestres no són finestres sinò pintura. Molt bonica, Tomás!

Iñaki ha dit...

Hola Jesús, en referencia al reglamento te diré que no se si será posible. Acabo de llegar del hospital con el brazo en cabestrillo. Un simpático conductor ha decidido cerrarme el paso cuando volvía a casa en moto y hacer fotos con una sola mano... Si alguien quiere suplirme...?

Jesús jg ha dit...

Iñaki, has acertado y me alegro que haya sido alguien no habitual en este "juego". Es bueno, muy bueno que los socios participemos activamente en todas las actividades que podamos. En cuanto al "reglamento" la idea era ésa para dar más agilidad, pero no se ha cumplido muchas veces y no pasa nada. Espero y te deseo una pronta recuperación. (Las fotos de Cuba no valen).