12 de gener, 2013

No sé si a l'associació hi algú que sigui aficionat a la cuina. A mi sempre m'ha agradat, i junt amb la fotografia son dos activitats que m'ho fan passar molt bé. Fa un temps vaig pensar que recopilaria algunes receptes, i se'm va acudir de fer un blog que unís aquestes dues aficions.
Us passo l'adreça, per si a algú li fa gràcia de mirar-lo o si podem intercanviar idees sobre receptes o sobre fotografies.
Ja veureu que es tracta de plats molt fàcils i sense cap pretensió.

http://tots-a-taula.blogspot.com.es/

10 comentaris:

Jesús jg ha dit...

Ja era hora, Marina! Ho has tingut amagat massa temps, però "nunca es tarde si la dicha es buena". Et felicito per la qualitat de les fotos i la clara explicació de plats fàcils de fet i ... hummmm! boníssims.

Jesús jg ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Marta ha dit...

Caram Marina, no sabíem res fins ara ! Felicitats per compaginar aquestes dues aficions ! La perspectiva de la foto és molt bonica. Miraré el blog.

Consol ha dit...

M'agrada molt el teu bloc tan per la seva estètica (format, fotografies...) com pel seu contingut, clar i precís. Moltes felicitats.

Tomàs ha dit...

Filicitats Marina,m'encantat el teu blog,les fotos extraordinaries i les receptes de 10 tot en conjunt m'agrada molt.

Francesc ha dit...

Eh pesat pel teu bloc, molt bones fotos i millors plats, provarem de fer-ne alguns gracies.

Frederic ha dit...

Para chuparse los dedos !!!!!!

Montse T ha dit...

M'agrada molt! tant les fotos com les receptes. Felicitats.

Jaume C. ha dit...

Estàmolt bé, ens agrada la presentació i l'explicació, FELICITATS

Marta C ha dit...

M'agraden les fotos del teu blog i les receptes!
Felicitats