29 de setembre, 2014

Més Girona


5 comentaris:

Antoni ha dit...

Molt bé Núria, pràcticament clavada amb la meva, des d'una mica més amunt haguessis agafat les escales de l'esquerra. El que si faria és corregir les distorsions.

Salutacions.

Unknown ha dit...

Gràcies Antoni. La meva intenció era copiar-te...m'has pillat :) Amb tant de Sol que feia i tant de fotògraf per allà no va ser fàcil fer la foto.
No se a quines distorsions et refereixes, si m'ho expliques t'ho agrairia molt.

Salutacions i novament gràcies.

Antoni ha dit...

Em refereixo a les inclinacions donades per l'objectiu (On és més evident és en l'edifici de dalt), amb Photoshop pots fer-ho des de "edició / sesgar".
Te la posaria corregida però no veig la manera de posarla, almenys com a contestació.

Salutacions.

Cesc ha dit...

He seguit els vostres comentaris, he agafat la foto de la Núria i ho he provat de fer, no amb el Photoshop, que quedi clar!.
Tens raó Antoni, canvia molt.
Apa Núria se'ns ha girat feina!.

Marta ha dit...

Un dels racons més típics de la ciutat, i l´has captat molt bé! Enhorabona Núria!