13 de novembre, 2014

Racó


5 comentaris:

Cesc ha dit...

La tonalitat i la làmpada que apareix en aquesta fotografia em transporta en el temps. Suposo que deu ser un saló de te d'aquests que tan t'agraden.

Frederic ha dit...

M'agrada la composició i el desenfoc, ho has probat al reves
?

Antoni ha dit...

El tall no m'acaba d'agradar, així sembla que es queda en terra de ningú, crec que o millor sencera o amb un tall més radical com per exemple per la meitat, jo apostaria per la meitat.

Salutacions.

Francesc Blanca ha dit...

Bona composició, com diu el Cecs ens transporta en el temps, me agrada.

Juanjo ha dit...

Cesc, és un saló de te de bcn, tal com dius. Hi han moltes antigitats de decoració.

Frederic, suposo que et refereixes a enfocar el fons i desenfocar el primer pla, no ho he probat, però ho faré.

Antonio, tenía dubtes del tall, però a més a la dreta no hi ha rés interessant, per aixó no la vaig deixar sencera. Probaré de tallarla més, aviam si m'agrada.

Gràcies per aquestes aportacions.