Torras i Bages ?
Correcte Tomàs, et toca. Es tracta de la façana de l'Ateneu de Granollers.
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Torras i Bages ?
Correcte Tomàs, et toca. Es tracta de la façana de l'Ateneu de Granollers.
Publica un comentari a l'entrada