10 d’abril, 2016
09 d’abril, 2016
"Carinyo"
Avui amb uns companys de l'associació hem estat fent fotografies per a que la protectora d'animals de Granollers disposi d'imatges per al seu web. Ha estat una gran experiència, m'ha quedat clar l'enorme feina que fa aquesta gent. També que als animalons apart de fotografies es cal "carinyo".
Etiquetes:
animals,
protectora d'animals
08 d’abril, 2016
07 d’abril, 2016
06 d’abril, 2016
04 d’abril, 2016
03 d’abril, 2016
02 d’abril, 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)













