21 d’octubre, 2009

El Molar de dalt


6 comentaris:

agus ha dit...

Esta masia esta por canoves? por cierto hoy e estado con Juan Tejero y me ha dado recuerdos para ti, ahora ya sabes a que Agus se referia,saludos

Marta ha dit...

Bonica foto en balnc i negre, i sobretot, poètica.

Adolf Belio ha dit...

La foto està pressa al terme del poble del Montseny i fins el propassat mes de Juny era el darrer Mas sense electricitat a tot el Montseny.
En cuanto a Juan, buen fotógrafo, buen amigo i molt bona persona.

MarinaArimany ha dit...

El blanc i negre li va perfecte. Molt bona !!!

Tomàs ha dit...

M`agrada el blanc i negre que has aconseguit,enhorabona.

Consol ha dit...

Crec que he estat en aquesta masia i hi viu una parella molt entrenyable.

Està molt bé la fotografia, el blanc i negre ens porta a un altre temps.