18 d’octubre, 2009

Estany de Banyoles

Posted by Picasa

2 comentaris:

Marta ha dit...

M´agrada molt aquesta foto Rafa, la trobo "extra" !!
Enhorabona !!

Tomàs ha dit...

M`agrada la foto,el b&n el trobo molt encertat,et felicito.