Marta, m'encanta aquesta foto, molt original, es "d'exposició".
De veritat la veus d´exposició ?
M'agrada molt aquesta foto.Enhorabona.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Marta, m'encanta aquesta foto, molt original, es "d'exposició".
De veritat la veus d´exposició ?
M'agrada molt aquesta foto.Enhorabona.
Publica un comentari a l'entrada