13 d’octubre, 2009

Lletres



2 comentaris:

Marta ha dit...

Estan molt bé les dues fotos Francesc, m´agraden, cadascuna en el seu estil. Bastant curioses. Enhorabona !

MarinaArimany ha dit...

Molt maques totes dues.