Estan molt bé les dues fotos Francesc, m´agraden, cadascuna en el seu estil. Bastant curioses. Enhorabona !
Molt maques totes dues.
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Estan molt bé les dues fotos Francesc, m´agraden, cadascuna en el seu estil. Bastant curioses. Enhorabona !
Molt maques totes dues.
Publica un comentari a l'entrada