19 d’octubre, 2009

Macro

Aquesta figura no fa més de 3cm. La foto està tirada amb un objectiu 17x85 i tub d'extensió. El fons verd és una cartolina i la llum, per evitar al màxim les sombres, està embolicada amb un mocador blanc. Dieu-me que us sembla perquè és lo que portaré el dia 25 als tubs d'extensió. Gràcies per la vostra opinió

1 comentari:

Adolf Belio ha dit...

Colors ben vius i al mateix temps suaus, m'agrada.