Molt originals totes !
Un punto de vista muy atrevido, te quedo genial.
Hi ha algú rel.lacionat amb les arts grafiques?
Les lletres me les van deixar uns amics que tenen una impremta.
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Molt originals totes !
Un punto de vista muy atrevido, te quedo genial.
Hi ha algú rel.lacionat amb les arts grafiques?
Les lletres me les van deixar uns amics que tenen una impremta.
Publica un comentari a l'entrada