17 d’octubre, 2009

Més lletres


4 comentaris:

Marta ha dit...

Molt originals totes !

agus ha dit...

Un punto de vista muy atrevido, te quedo genial.

Adolf Belio ha dit...

Hi ha algú rel.lacionat amb les arts grafiques?

Anònim ha dit...

Les lletres me les van deixar uns amics que tenen una impremta.