L´escalat de tonalitats de les muntanyes al fons, els reflexes del mar....Preciosa foto Marina!
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
L´escalat de tonalitats de les muntanyes al fons, els reflexes del mar....Preciosa foto Marina!
Publica un comentari a l'entrada