10 de novembre, 2010

Llenceria Macià

No se perqué, em recorda a una imatge de la película "La lista de Schindler".
Crec que és una imatge que descriu molt bé lo que varem veure.

Posted by Picasa

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

Només un camió té color. Què trist!
Bona!